REKLAMA
Znaleziono 24 wyników
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
Dom Handlowy Renoma we Wrocławiu przechodzi modernizację. Będzie więcej biur a mniej sklepów [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Dom Handlowy Renoma we Wrocławiu przechodzi modernizację. Będzie więcej biur a mniej sklepów [WIZUALIZACJE]
Największy wrocławski dom handlowy Renoma przejdzie kolejną już w swojej długiej historii modernizac...
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]
Dobiega końca pierwszy etap przebudowy i modernizacji Renomy – największego domu handlowego we Wrocławiu. W tym zabytkowym, przedwojennym obiekcie po trwającej obecnie metamorfozie, pojawią się nowe koncepty gastronomiczne z ogródkami, a sam budynek otworzy się zarówno na plac Czysty, jak i plac Kościuszki. Inspiracją przy projektowaniu była słynna warszawska Hala Koszyki.
ZPPHiU – czy indeksacja czynszów to więcej pustych lokali w centrach handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
ZPPHiU – czy indeksacja czynszów to więcej pustych lokali w centrach handlowych?
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) zwraca uwagę, że indeksacja czynszów w centrach handlowych ma dwa główne cele: zwiększenie wartości obiektu oraz zabezpieczenie kredytów właścicieli nieruchomości. Oznacza to wprost, że właściciele galerii całkowicie przerzucają swoje ryzyka biznesowe na najemców – którzy nie tylko utrzymują centrum handlowe i pokrywają wszelkie koszty eksploatacji, ale budują markę i wartość każdego obiektu.
REKLAMA