W Szklarskiej Porębie na Dolnym Śląsku otwarto nowy, czterogwiazdkowy hotel Materiały inwestora

W Szklarskiej Porębie na Dolnym Śląsku otwarto nowy, czterogwiazdkowy hotel

Orzech
Orzech
REKLAMA

Dolny Śląsk wzbogacił się o kolejny nowy, czterogwiazdkowy hotel. W Karkonoszach otwarto Mercure Szklarska Poręba. Inwestorzy i projektanci obiektu wykorzystali lokalne akcenty – hotel nawiązuje do legendy o Duchu Gór.

Obiekt oferuje 140 nowoczesne pokoje. Wśród nich znalazły się pokoje z antresolą czy osobnym salonem. Apartamenty, z których największy liczy 70 mkw., posiadają wbudowane aneksy kuchenne. W obiekcie znajdują się także dwa baseny (wewnętrzny i zewnętrzny), strefa spa z czterema gabinetami zabiegowymi i sauną oraz centrum fitness, restauracja Bergo by Mateusz Gessler i 200 mkw. przestrzeni konferencyjno-bankietowej. W hotelu można organizować spotkania dla około 140 gości.

Materiały inwestora
Materiały inwestora
Materiały inwestora
Materiały inwestora

Twórcy Mercure Szklarska Poręba postawili na wysoki standard wyposażenia i obsługi gości, ale też zdecydowali się sięgnąć po lokalny design, wyposażając hotel m.in. w dekoracje z pobliskiej Huty Szkła Kryształowego Julia. Z kolei menu hotelowej restauracji Bergo bazuje na produktach lokalnych kuchni kresowej i śląskiej.

Hotel Mercure Szklarska Poręba dzieli 150 metrów od stacji narciarskiej Ski Arena Szrenica. Architektura hotelu łączy tradycję górską i nowoczesność.

REKLAMA

– Ideą naszego hotelu jest stworzenie atmosfery slow life, której tempo wyznacza otaczająca nas przyroda i wyjątkowo górska aura, która zachwyca o każdej porze roku. Bliskość stoków narciarskich i możliwość wypożyczenia nart w hotelu ucieszy każdego miłośnika zimowego szaleństwa. Zaś goście szukający harmonii i ukojenia, odnajdą się w otulinie kojącego krajobrazu czy hotelowej strefie spa i wellness, w której znalazł się także basen z wyjątkowym widokiem na las – mówi Daniel Kasieczka, dyrektor generalny Mercure Szklarska Poręba.

– Niewiele osób zna lokalne legendy i historie związane z Karkonoszami czy Sudetami dlatego cieszymy się, że w połączeniu z lokalnym i wyjątkowym duchem marki Mercure możemy zaoferować naszym gościom nie tylko dawkę wymarzonego wypoczynku, ale i lokalnej wiedzy czy odrobiny folkloru. Wśród miejscowych wierzeń, wejście na legendarną skałę pozwala zaczerpnąć mocy czterech żywiołów, co wierzymy przyniesie gościom odwiedzającym nasz hotel powodzenie – przekonuje dyrektor generalny Mercure Szklarska Poręba.

Materiały inwestora
Materiały inwestora

Inwestorem Mercure Szklarska Poręba jest spółka Orkan Real Estate sp. z o.o. sp.k., której zespół współtworzył m.in. inwestycje deweloperskie Soho Development S.A.

Accor jest międzynarodową grupą hotelarską z 5000 hoteli w 110 krajach świata. Należącą do Accor markę Mercure cechuje niepowtarzalny styl i klimat inspirowany lokalnym otoczeniem i kulturą. Obiekty te, dzięki regionalnym akcentom, kuchni oraz tradycji, budują świadomość gości o miejscu i mieście, które odwiedzają.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA