Podwarszawski park handlowy Glinianka pozyskał kolejnych nowych najemcówMateriały prasowe

Podwarszawski park handlowy Glinianka pozyskał kolejnych nowych najemców

Orzech
Orzech
REKLAMA

Na koniec marca zaplanowane jest otwarcie parku handlowego Glinianka w Łubnej pod Warszawą, w gminie Góra Kalwaria (powiat piaseczyński). Obiekt powstał przy skrzyżowaniu ulic Puławskiej i Wesołej, w sąsiedztwie stacji Orlen. Do grona najemców parku dołączyły dwie kolejne znane marki.

Jysk zdecydował się na wynajem lokalu o powierzchni ok. 1300 mkw. Piekarnia Cukiernia Grzybki zajmie pomieszczenie o wielkości ok. 170 metrów kwadratowych. Inwestycja realizowana jest przez spółkę z grupy REDKOM Development – dewelopera z wieloletnim doświadczeniem, który realizuje projekty w branżach retail, logistycznej i mieszkaniowej. Za wynajem powierzchni odpowiada Scallier. Projekt parku handlowego Glinianka powstał w pracowni MODO Architektura.

W obiekcie swoje sklepy otworzą między innymi Carrefour (1380 mkw.), Sinsay (903 mkw.), TEDi (805 mkw.), KiK (656 mkw.), Pepco (576 mkw.) czy też Rossmann (501 mkw.). Nowy park handlowy dostarczy na rynek w sumie około 10 000 mkw. powierzchni GLA. Obok typowej dla parków funkcji handlowej na terenie inwestycji powstają także: strefa gastronomiczna i relaksu. Nowy obiekt zapewni klientom nie tylko doskonałą, dopasowaną do ich potrzeb ofertę handlową i usługową, ale także możliwości spędzania wolnego czasu, co podniesie atrakcyjność okolicy dla lokalnych mieszkańców. Przy parku handlowym powstaje także parking na 340 samochodów.

– Park handlowy w Łubnej to bardzo dobry przykład modelowej inwestycji, która na lokalne rynki dostarczyć ma bogatą, zróżnicowaną ofertę handlową, usługową i rekreacyjną. Projekt w Łubnej zaspokoi większość codziennych potrzeb okolicznych mieszkańców, a jednocześnie dostarczy dodatkowych funkcji w postaci stref food trucków oraz rekreacyjnej. Obok parku powstanie między innymi plac zabaw dla dzieci, jak również boisko do piłki plażowej. Na terenie naszego obiektu interesujące możliwości spędzenia wolnego czasu znajdą wszyscy: od najmłodszych do najstarszych – mówi Łukasz Komierowski, Prezes REDKOM Development, dewelopera projektu.

– Nasz obiekt więc nie tylko dostarczy nowoczesnych powierzchni komercyjnych i da możliwość zakupów bez konieczności dojeżdżania do Piaseczna czy Wilanowa, ale też może stanowić ważny punk spotkań dla rodzin i przyjaciół – podkreśla Łukasz Komierowski.

– Park w Łubnej służyć będzie wszystkim mieszkańcom okolicznych miejscowości: od najmłodszych po najstarszych - oferta parku ma zaspokajać codzienne potrzeby każdej grupy wiekowej. W ramach realizacji inwestycji deweloper zaplanował przestrzeń rekreacyjną w postaci boisk sportowych oraz mini parku zlokalizowanego od strony zbiornika wodnego, od którego obiekt wziął swoją nazwę. Będzie to z pewnością wyróżniający się na lokalnej mapie punkt, który nie tylko dostarczy wygodnego miejsca do dokonywania zakupów lub spędzania czasu, ale także wpłynie na atrakcyjność okolicznych terenów. Mieszkańcy Łubnej i okolic najpotrzebniejsze zakupy będą mogli zrobić u siebie, i nie będą musieli korzystać z obiektów położonych w większej odległości od ich miejsc zamieszkania – podkreśla Anna Wojciechowska, Senior Leasing Manager w Scallier.

REKLAMA
MODO Architektura
MODO Architektura
MODO Architektura
MODO Architektura

Park handlowy w Łubnej to kompaktowy obiekt o ciekawej architekturze, która sprzyjać ma wygodzie dokonywania zakupów. W ramach inwestycji powstaje parking dla ponad 300 samochodów, a rozbudowana infrastruktura komunikacyjna umożliwia łatwe dotarcie do obiektu.

– Na terenie parku handlowego poza sklepami znajdzie się oferta gastronomiczna, a w niej znana cukiernia i kawiarnia Grzybki, i food trucki. Powstaje tez strefa zielona, która oprócz aktywności sportowych - boiska do siatkówki i trampolin dla dzieci - umożliwiać także będzie organizację lokalnych eventów. Obiekt otwieramy z końcem marca więc będzie to bardzo dobry moment, aby zrobić świąteczne i wiosenne zakupy, jak również mile spędzić czas z rodziną lub przyjaciółmi na wiosennym powietrzu – podkreśla Łukasz Komierowski, Prezes REDKOM Development.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA