Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premieryMateriały prasowe

Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premiery

Orzech
Orzech
Stary Browar
adresPoznań, Półwiejska 42
inwestorFortis
projektantStudio ADS
REKLAMA

Miks marek fashion poznańskiego centrum Stary Browar wzmocniły ostatnie premiery. W Pasażu otwarto efektowny butik La Mania i pierwszy w regionie sklep z męską odzieżą Boggi Milano.

Nowe otwarcia idealnie zbiegają się z początkiem nowego sezonu modowego. – Weszliśmy w czas powakacyjnego powrotu do biura, szkoły, uczelni i miejskiego życia towarzyskiego, dlatego odświeżamy szafy nowymi elementami jesiennej garderoby – podkreśla Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. – Kolekcje La Mania, Boggi Milano i BOSS doskonale odpowiadają na potrzeby osób, które szukają jakościowej, smacznej designersko odzieży, starannie wykonanej, z dobrych materiałów. To marki umiejętnie czerpiące z modowej klasyki i nowoczesnych trendów, zarazem szykowne, jaki i energetycznie świeże z kolorystyką tego sezonu: od oliwki, karmelu, złota, czerni do magenty. Boggi Milano i La Mania to debiuty w Poznaniu, więc tym bardziej cieszymy się, że ich salony są właśnie u nas – dodaje.

Każdy z nowych sklepów przygotował dla klientów przestrzeń odzwierciedlającą charakter marki oraz oddanie jakości i elegancji.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Aranżacja butiku La Mania przyciąga uwagę klientów jeszcze przed wejściem. Minimalistyczna witryna eksponuje rozświetlone bielą wnętrze z designerskim wyposażeniem: opływowym regałem, skórzanymi fotelami, kamiennym stołem.

Boggi Milano zachwyca już od progu – dosłownie, dzięki złotemu logo wkomponowanemu w posadzkę na wzór mediolańskich butików. Klimat wnętrzu w kolorach ziemi nadają materiały: kamień, drewno i metal, a geometryczna tapeta i stołowe lampy to ukłon w stronę włoskich wnętrz w stylu mid-century.

REKLAMA

Salon BOSS w Pasażu przeszedł wielką metamorfozę. Na powierzchni ponad 470 mkw. wprowadzono najnowszy koncept marki. Nowoczesne wnętrze ocieplają naturalne materiały i kolory. Przemyślany merchandisingowo w detalu design jest subtelną sceną dla wyeksponowania produktu.

– Marki przykładają wielką wagę do projektów wnętrz nowych salonów. Aranżacja nie jest już tylko neutralnym tłem dla produktów, a składową większego uniwersum. Design stacjonarnych konceptów to dziś istotne narzędzie komunikacji DNA marki, element brand experience. Personel Boss powitał nas w dniu otwarcia słowami „witamy w raju” – to pokazuje, że są dumni z efektu i świadomi wrażenia, jakie robi nowy store concept. Nie można się z nimi nie zgodzić, wyszło zjawiskowo – podkreśla Renata Gralec.

– Zbudowaliśmy rozpoznawalną destynację mody premium. Grupa klientów zainteresowanych tą częścią oferty stale rośnie, dlatego jesteśmy postrzegani jako topowa poznańska lokalizacja wśród firm z markami o podobnym pozycjonowaniu – mówi Renata Gralec.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Stary Browar poszerza także inne segmenty tenant-mix. W Strefie Codziennych Zakupów w Atrium otwarto w zeszłym tygodniu egzotyczne delikatesy Golden Turtle. Trwają przygotowania do kolejnych jesiennych premier. Swój salon w Pasażu otworzy włoska marka kosmetyków naturalnych L'Erbolario. W tym samym skrzydle powstaje sklep convenience Żabki – efekt lokalnej współpracy z poznańską centralą brandu.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Stary Browar

Stary Browar

Całkowita powierzchnia: 4650 m2
  • status budynku: gotowy
  • klasa budynku: A
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 0.00
  • czynsz wywoławczy: 17.00
  • minimalny okres najmu (w latach): 3
  • współczynnik miejsc parkingowych: 1/70.0
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 1000
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • czujniki dymu
  • zraszacze
  • podwieszany sufit