Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąMateriały prasowe

Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową

REKLAMA

Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.

W ostatnim czasie Galeria Młociny dynamicznie rozwija też funkcję rozrywkową – klienci już teraz mogą korzystać z oferty MK Bowling uzupełnionej o Shuffle Bar, a niedługo najemca powiększy swój lokal o 660 mkw. Ponadto w centrum handlowym uruchomiono dwie zjeżdżalnie o łącznej długości 40 metrów, które łączą różne poziomy obiektu, pozwalając w niekonwencjonalny sposób szybko przemieszczać się między nimi.

– Elementem przyciągającym klientów do centrum handlowego i zachęcającym do ponownych odwiedzin jest jego kompleksowa, atrakcyjna oferta. W Galerii Młociny stworzyliśmy przestrzeń, w której konsumenci mają dostęp do wiodących marek z różnych kategorii. Nowe koncepty oraz zaufanie najemców i klientów pokazują, że rozwijamy się w dobrym kierunku – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

– Uzupełnieniem bogatej propozycji handlowej, są atrakcyjni najemcy z sektorów kultury, rozrywki, gastronomii, fitnessu, a wśród nich najnowocześniejsze Multikino w stolicy. Stale wzmacniamy ofertę Galerii Młociny w tym obszarze – mamy najlepszą ofertę rozrywkowo-gastronomiczną pod jednym dachem w Warszawie. Powiększenie MK Bowling, otwarcie Storyteki, udostępnienie zjeżdżalni, czy jedna z pierwszych restauracji Popeyes® w Polsce najlepiej o tym świadczą – dodaje Marta Kusiak, Asset Manager w EPP.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Moc nowych konceptów

Grono najemców, którzy otworzyli swoje nowe punkty w obiekcie, obejmuje zarówno marki modowe, w tym HalfPrice, Sinsay i Nike, jak i cenione brandy z innych kategorii. Wśród nich są m.in. wielobranżowy koncept GUDI HOME, kawiarnia Green Caffè Nero, lokal Big Boba, salon Samsung czy Laurella oferująca odzież i akcesoria dla kobiet. Wśród zawartych umów aż 20 stanowiły przedłużenia. Część z nich to również relokacje, dzięki którym przestrzeń salonów poszczególnych marek została lepiej dopasowana do ich potrzeb biznesowych. Wśród tych, które zdecydowały się zostać w Galerii Młociny na dłużej są VAN GRAAF, H&M, Homla, Hebe, Vision Express, Dealz czy Maxi Zoo.

W Galerii Młociny powstała również Storyteka – przestrzeń edukacyjno-kulturalna, stworzona z myślą o dzieciach i młodzieży. Punkt jest filią Biblioteki Publicznej im. Stanisława Staszica w Dzielnicy Bielany. Organizowane są tu spotkania z autorami, warsztaty i wydarzenia kulturalne, a do dyspozycji odwiedzających oddano zarówno bogaty księgozbiór, jak i strefę wyposażoną w komputery gamingowe i konsolę.

Na odwiedzających Galerię Młociny czekają nietypowe atrakcje, których zwykle nie spotkamy w centrum handlowym – dwie zjeżdżalnie. Dzięki nim można szybko i w ciekawy sposób przemieścić się – również ze swoimi zakupami – między poziomami +2 i +1 oraz +1 i 0. Zjeżdżalnie mają odpowiednio 24 oraz 16 metrów i są dostępne dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Jeszcze więcej rozrywki

Ważnym obszarem rozwoju Galerii Młociny jest wzbogacanie i urozmaicanie strefy rozrywki na poziomie +2. Obejmuje to wprowadzanie nowości, jak i ulepszanie dotychczasowej oferty. Przykładem jest MK Bowling, marka rozwijająca się portfelowo w centrach zarządzanych przez EPP. Jeszcze w 2023 roku najemca uzupełnił swoją propozycję w obiekcie o Shuffle Bar z nowoczesną ścianą piwną do samoobsługi i dużym wyborem automatów do gier. W najbliższych tygodniach najemca zwiększy powierzchnię lokalu o dodatkowe 660 mkw. – jednocześnie udostępniając 6 nowych torów do gry w kręgle.

REKLAMA

MK Bowling to miejsce rozrywki dla każdego, klienci znajdą tu m.in. kręgle, bilard, automaty zręcznościowe do gry oraz pub. Mają także możliwość zorganizowania wydarzeń dla firm, pracowników czy imprez okolicznościowych, takich jak np. urodziny.

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi, sloggi czy Mayoral. W Galerii Młociny zadebiutowały również koncepty gastronomiczne, do tej pory niewystępujące w centrach handlowych m.in. Buena Vista Social Food.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Wspólna inwestycja EPP i Echo Investment

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Dążymy do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należymy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Echo Investment jest polskim deweloperem, jedynym z tak bogatym doświadczeniem w kluczowych sektorach rynku nieruchomości. Obecnie firma koncentruje się na segmencie biurowym, handlowym i PRS. Realizuje też miastotwórcze projekty wielofunkcyjne, takie jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi – miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać oraz korzystać z atrakcyjnej oferty handlowej, gastronomicznej i rozrywkowej. Zgodnie z przyjętą strategią, w sierpniu 2023 roku spółka zwiększyła do ponad 89% udziały w kapitale firmy Archicom, przenosząc do niej całość kompetencji i projektów w obszarze biznesu mieszkaniowego. Echo Investment regularnie raportuje swoje cele i działania w obszarze ESG, które wspierają zrównoważony rozwój największych polskich miast. Wśród inicjatyw firmy jest m.in. program społeczny, dzięki któremu na terenach zurbanizowanych powstają łąki kwietne, wzbogacające lokalne ekosystemy. Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Głównymi akcjonariuszami Spółki są Wing oraz partnerzy Griffin Capital Partners.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA