Nowa sieć hotelarska wchodzi do Polski, chce też wejść do Wrocławia

Nowa sieć hotelarska wchodzi do Polski, chce też wejść do Wrocławia

Orzech
Orzech
REKLAMA
Izraelska sieć Leonardo Hotels mająca swoje hotele w 8 krajach Europy – sonduje polski rynek, przymierzając się do stworzenia w naszym kraju sieci hoteli Leonardo. Te 3* i 4* hotele najpopularniejsze są w Izraelu, gdzie jest ich aktualnie 13 na w sumie nieco ponad 2 tys. hoteli w tym kraju. Najwięcej hoteli tej marki (20) działa obecnie w Niemczech. Jednak ich udział w niemieckim rynku ponad 13 tysięcy hoteli jest niewielki.
Sieć ma jeszcze 4 hotele w Belgii i po jednym w: Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, we Włoszech i na Węgrzech. W sumie pod marką Leonardo działają 42 hotele.

Właściciele marki zakładają, że Polska ma się stać drugim po Niemczech krajem pod względem liczby hoteli Leonardo w Europie. Mówi się o 5-6 hotelach w pierwszym etapie. Hotele mają powstawać w największych miastach Polski, a pierwszy hotel ma powstać w Warszawie.

REKLAMA
Według niepotwierdzonych oficjalnie informacji: warszawski, blisko dwustu pokojowy, czterogwiazdkowy hotel JM, położony w centrum Warszawy, na tzw. bliskiej Woli, 900 metrów od Dworca Centralnego – będzie pierwszym 'Leonardo' w Polsce. Szczegóły umowy zawartej na początku br. między właścicielem budynku i hotelu a Fattal Intl. Hotels&Resorts nie zostały ujawnione, podobnie jak data zmiany marki hotelu.

Drugi w kolejności hotel tej sieci ma powstać we Wrocławiu lub Krakowie.

Do Fattal International Hotels & Resorts właściciela marki Leonardo Hotels należą również takie marki hotelowe jak: Herodos, Magic, U Hotels i Hotel Rothschild22. Za wyjątkiem Leonardo wszystkie pozostałe marki występują tylko na lokalnym, izraelskim rynku. Dodatkowo Fattal IH&R jest operatorem dwóch hoteli Le Meridien w Izraelu.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA